понедельник, 9 ноября 2009 г.




շտապ պետք է ծառի մասնագետ, որ տարբերի չորը` կենդանի առողջ ծառից, հենց նոր մոլդովական փողոցի վրա տուն բարձրանալիս նկատում եմ "կանաչների կողմից" արդեն մասնատված ծառ~
մոտենում եմ, ում որոշումն է սա? Ձեր համարը տվեք....հրաժարվում են..
Զանգում են կակոյ նեբուդ' արմենակ կիրակոսյանի , որը վերևից դաբրո էր տվել, սա հաստատում ա, աս...ում եմ, ախպեր ջան, եթե տենց վստահ եք, ես մասնագետ կբերեմ ինքը կնայի , անհամաձայնության դեպքում կզանգի, տվե'ք ՁԵՐ ՀԱՄԱՐԸ....
նա միայն տալիս է աշխատանքային ինչ-որ համար ու կախում է հեռախոսը...
Խդրում եմ ՇՏԱՊ ՊԵՏՔ ԵՆ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐ, որոնք կհասկանան , կզատեն չորը` առողջից:
ՈՒ եթե պարզվի , որ ԿԵԴԱՆԻ ԷՐ...ապա պետքա պատասխանատվության ենթարկվեն էդ սութի կանաչապատները, սաղ ծառերի քոքը չորացրին էլի, առաջ խորը անհետ էտում էին, հիմա էլ քոքից են դրած հատում իրանց ԴԻԱԿԱԽՈՐԱՎԱԾԱԽԱՇԼԱՄԱՅԻՆ բիզնեսի համար....
խնդրում եմ արձագանքե'ք , ուղարկեք մասնագետներ, մոլդովական փողոց ուղիղ Հայկի արձանի կանգառ...որտեղ վայր է ընկած մի քանի ժամ առաջ կենդանի ծառի վաղաժամ դին::::::::::::::::::::::::::::::::

Комментариев нет: