воскресенье, 29 июня 2008 г.

News::::::Նորություններ:::::::

Save Our Squirrels



Զանգահարեցի ավանի ոստիկանություն /620202/

-Ալյոոոոոոոո~
-Բարև Ձեզ, զանգահարել եմ, որ հայտնեմ այգու տարածքում զբաղվում են որսագողությամբ. ...
-Ովա?.......Որտեղ ես ապրում?
-Մասիվում,
-ինչ գործ ունես այգու հետ?
-հենց էնպես, մշտական հաճախորդներից եմ
-բա ինչ ես զանգել, այգու տնօրինությունը մեր համարը գիտի, կարողա ինքը թույլա տվել, որ պետք լիներ ինքը կզանգեր~~


ԳՈՌԱՑ ՆԱ~~~~~~~~


Գնացի Զեյթունի շուկա:::::::

-Բարև Ձեզ, սկյուռիկ վաճառողը չի եկել ?
-Ոչ, ինչու Ձեզ սկյուռիկ ա անհրաժեշտ?
-Այո, ուզում եմ պահել. Ինչ կարժենա,
-Թանկ հաճույքա, 20.000
-Իսկ օրինականա?
-Այսինքն?
-Դե, ինչքանովա թույլ տված որսալ?...
-Է, այ բալամ ջան, էս երկրում ինչնա օրինական, խի էս հարցնում, ուզում ես երկրից դուրս հանել?
-Չէ հենց էնպես....
-Լավ , բա որտեղից եք բերելու, ինչ սկյուռիկներ են տեղական ?
-Դե հա, կոմայգուց, բուսաբանականից~Բա տեղ ունես պահելու , հետաքրքվեց ՆԱ
-Մեծ վանդակներ կան, մեջն էլ օղակ էս դնում, որ ինքը պտտվի, դու էլ նայես հաճույք ստանաս
-Չէ, ես ուզում եմ բաց թողնել
-Հ?
-Դե այգի ունենք, ուզում եմ բազմացնել
-Ի, կգնա հարևանի մոտ...
-Թող գնա...Լավ...
Ցտեսություն~~~~~~

Ինչ պարզվեց.

Փաստորեն սկյուռիկներ որսում են կոմայգում, բուսաբանական այգում, երբեմն Ղարաբաղից են բերում:

Որսում են 17 տարեկանից մինչև....n տարիքի անձինք, որոնք ներխուժում են այգի հետևի մուտքից, օրը ցերեկով, և շարունակում են որսալ հենց աշխատողների աչքի առաջ:

Սկյուռ առևանգելը մեր հասարակության մեջ գնալով մեծ ճանաչում է ձեռք բերում:

"Օրենքով " խստիվ արգելված է,բայց կորել է ՕՐԵՆՔ ՊԱՀՊԱՆՈՂԸ

Խնդրվում է շուտափույթ քայլեր ձեռնարկել նախ գտնելու համար ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՈՒՅԻՆ,

Մեղադրվում է `

1. Երևանի Բուսաբանական Այգին /բավարար ֆինանսավորում չկա, ուստի էլ պահակներին չենք կարող լիարժեք վարձատրել` տարածքը պահպանելու համար, /

2. Ավանի ոստիկանությունը /Տնօրինությունը մեզ չի ահազանգել, մի խառնվեք , սա ձեր գործը չի/

3. Բնապահպան Նախարարությունը /պատրաստում ենք նամակ, խնդրում եմ գրանցվել այստեղ` http://www.bigfamily.am/eco/busab.php/

4. Գիտության ակադեմիան /քանի որ այգին գտնվում է նրանց հովանու ներքո:/

5. Հասարակ քաղաքացին, ցածր էկո գիտակցության, անտարբերության, սիրո բացակայության համար


STOP ANIMAL VANDALISMMMMMMMMMM

STOP KILLING ENVIRONMENT::::::

SAVE NATURE

3 комментария:

Գիլանց комментирует...

Իսկ որտե՞ղ ստորագրել բողոք-նամակը կամ ուղերձը։

bnamard комментирует...

Կներեք չէի տեղադրել
http://www.bigfamily.am/eco/busab.php

Анонимный комментирует...
Этот комментарий был удален администратором блога.