суббота, 4 апреля 2009 г.

Քշենք հեծանիվներ ,մաքրենք Բուսաբանական Այգին

Եթե հոգնել եք միօրինակ կյանքից, ցանկանում եք կտրվել առօրյա հոգսերից, հետաքրքիր և օգտակար ժամանակ անցկացնել, մարզվել և առողջանալ` եկեք մեզ հետ միասին հեծանիվ քշելու :-)

Շարժվելու ենք կիրակի օրը, ժամը 10 ին Մարզահամերգային համալիրի մոտից դեպի բուսաբանական այգի և այնտեղ անցկացնելու ենք ակտիվ հանգստի 3 ժամ :-D Ով ունի ցանկություն բայց չունի հեծանիվ, հիշեցնենք, որ ՀՎԶ արհեստանոցը վարձով տալիս է հեծանիվներ:

Ցանկացողներին խնդրում ենք նախապես գրանցվել այս հասցեով 093 426 654 Սամվել` "Repair Workshop" <hvz84@yahoo.com>, http://hvzbike.blogspot.com. http://bnamard.blogspot.comԵթե ունեք վախեր կամ վստահ չեք Ձեր ուժերին, հանրահայտ հեծանվային գուրու Սամվելը կօգնի Ձեզ հաղթահարել դրանք, եթե շաբաթ օրը ժամը 5ին լինեք համալիրի մոտ, ընդ որում անվճար (fr)

2 комментария:

Ufarstudent комментирует...

Ապրեք երեխեք ջան ես գրանցված եմ ձեր կայքի նորություններին ամեն ձեր փոստ ստանում եմ արդեն 3 ամիս է, շատ ապրեք, իսկական հայաստանի քաղաքացիներ եք.

ՄԱԼԱԴԵՑ.

bnamard комментирует...

Դու էլ շատ ապրես , որ ակտիվ ընթերցող ես, մտքով մեր հետ ես..ողջունում ես այն ինչը կարիք ունի ուշադրության~
հնարավորության դեպքում մեզ միացիր....կամ փորձի այլ մարդկանց էլ ներգրավել այս կանաչ առողջ շարժմանը