четверг, 28 января 2010 г.

Ինչ եք ուզում ինձնից?


Ինչ եք ուզում ինձնից?
Մի շաբաթ անցավ բայց ոստիկանությունը քառ լռություն է պահպանում, լրագրողներին ասել են, որ նման դեպք չի արձանագրվել ու խոստացելեն զանգել ինձ 15 րոպե հետո, հիմա արդեն անցել է մոտ 6 օր... տարօրինակ 15 րոպե ունեն ոստիկանությունում: Հետաքրքիր ա ինչ պատիժ ա հասնում ոստիկանության օպերատորին որը չի արձանագրել հեռախոսով ստացված հանձագործության մասին քաղաքացու հայտը /այն ել երկու անգամ/ ? թե նույնիսկ կհերքեն որ ես չեմ զանգել 1-02 կամ իրենք ինձ ետ չեն զանգել: Թե կասեն զանգել են բայց ուղղակի զրուցում էինք փիլիսոփայական թեմաներից?



Իմ անձս չի, որ ինձ անհանգստացնում ա, այլ նման երևույթը, ինչի համար մարդկանց վրա հարձակվել ? իմաստը որն է ցույց տալ ոստիկանական փաստաթուղթը ու մի քանի վարկյան հետո առանց որևէ պատճառի մարդու գլխին հարվածել, իմաստը որն է շարունակել հարվածել երբ մարդ միայն պատրաստակամություն է հայտնում օգնել ամեն ինչով ? ինձ թվում ա նման մարդիկ խայտառակում են և վարկաբեկում են մեր ոստիկանությունը և եթե մինչ այժմ լռում են ոստիկանները նշանակում է իրենք ընդունում են կատարվածը որպես նորմալ և արդեն չեն ել փորձում հերքել իրենց ով լինելը:
նման պատահականությունները պատահական չեն լինում

հ.գ: երեկ ճանապարհիս կրկին հանդիպեցի երկու ոստիկան/այս անգամ համապատասխան հագուստով/ կարծես ինչ որ մեկին սպասում էին, շատ ուշադիր զննեցին ուզում էին մոտիկանալ հետո ռացիայով հայտնեցին "... եկավ", բայց շարունակություն չունեցավ:


http://mirope.livejournal.com/106550.html#cutid1

1 комментарий:

Анонимный комментирует...

hi guys so happy to be between you yayaay love the blog soo much ^^